肯勇敢面對自己的感覺,已是一種幸福。

Sunday, September 05, 2004

寂寞的廿五歲生日

寂寞的廿五歲... 說悲傷也超齡吧...
係呀, 就係咁就過左我既廿五歲生日, 一個人也沒見, 一點兒的慶祝也沒有, 沒有蛋糕, 沒有蠟燭, 更加沒有煙花, 一步都冇離開屋企, 坐係我張書木台前, 就咁樣, 九點起左身, 到家陣零晨, 早餐開左樽pancake 醬, 一路煎pancake 一路打機 到下午, 然後開始睇隔世追過兇, 睇到夜晚食左個公仔麵, 之後又繼續睇, 就係咁過左個生日囉. 都係好多電話同message 話祝我生日快樂... 但係, 我真係好想問, 有乜好開心呢? 點先可以快樂呀? 係我之前太幸福, 勁多人同我慶祝, 又勁開心, 走好多埸, 唱好多次生日歌, 食好多個蛋糕.. 家陣, 只好話... 唔慣囉... 或者, 呢個係一個開始.. 慢慢, 慢慢, 之後, 之後, 就會習慣, 然後, 或者可以將自己既生日忘記, 我以前都唔信, 信都唔明, 一個人點會唔記得自己生日架... 家陣, 我明啦... 仲好想唔記得添... 好似平時咁咪好囉, 生乜野日丫.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home