肯勇敢面對自己的感覺,已是一種幸福。

Monday, January 03, 2005

私隱

今晚我勁唔心囉, 明明話左我唔想打開, 係咁話我唔想佢地睇, 但係都唔理我, 唔識乜係尊重, 乜係私隱架咩? 咁大個人, 唔通要我一手搶番咩? 我都講得好明喎, 咁佢都要睇, 睇完仲要你一言我一語咁, 有冇理過我感受架? 我唔知佢地睇左會得到的乜囉, 但係又有冇唸過我唔想佢睇, 佢睇左之後我會有幾唔開心先? 係咪我太小器, 定係佢地太唔 respect? 我唔知, 但係我唔開心係真既, 係十分十分, 非常非常之唔開心.

我覺得, 咁樣做朋友都冇意思. 我唔係想四方樹敵, 我只係想堅持自己既好惡, 我真係唔開心, 我真係接受唔到佢地既態度, 是我錯嗎?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home