肯勇敢面對自己的感覺,已是一種幸福。

Monday, November 01, 2004

Marvin 來了

Marvin 今年十七歲, 來 sydney 讀書. 望住佢, 就好似當年我來澳洲果陣咁.. 當年, 我十六歲, 年輕氣盛, 乜都唔驚, 哈!

Marvin 媽媽, 即係 Fanny, 係我既其仲一個中醫老師, 佢教左我好多野呀, 家陣有機會俾我幫佢照顧下個仔, 義不容辭. 又有多個人同我玩 :D 仲幫我針灸, yeah. 我自己針唔到自己, 家陣有佢幫我針. YO!

佢打羽毛球都幾叻呀, 打到平時好勁果的人散哂, 嘩哈哈, 間接幫我報左仇 :P

Homestay 都幾好, 屋又靚, 一改我之前對 homestay 既壞印象.

** Marvin The Martian **

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home