肯勇敢面對自己的感覺,已是一種幸福。

Friday, January 21, 2005

活著多好 II

由細開始, 就係同表姨玩, 除左阿爸阿媽之外, 可以話最親就係佢地. 三表姨係我 maths 的導航燈, 佢教左我好多好精既 maths skills... 以前的速算冠軍, 好大原因都係佢教左我一的人地唔會識既計法, 快好多... 加上媽媽成日迫我做習作... 記得我仲十下十下果陣, 佢教個乜係分子, 乜係離子... 好攪笑...

你一定要支持落去... 三表姨, 我以你為榮的... 請你別走. 我攪到機票, 交低搬屋的野, 我就即刻番. 好嗎?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home