肯勇敢面對自己的感覺,已是一種幸福。

Wednesday, September 22, 2004

憂慮加緊張

最近超憂慮加緊張, 星期一至五要番工, 番兩日學, 做功課... 冇心機, 考試, 都唔知點算. 公司個 system 漸上軌道, 其實有的想搵個第二份工, 等個 system stable 左, 做埋的 documentation 就走... 不過都要成半年至一年啦... 又唔想話掉抵就走...

唉, 呢排勁多 assignment, exam, lab 要做, 雖然係我仲意既科目, 仲要係 java 添, 不過, 都係 office code 左成日啦, 放工對住的功課又係 code, 真係有的悶(想吐), 有的唔想讀, 唔係唔識, 其實的野真係幾易, 不過冇心機跟的野, 唔係 tech skill 唔夠, 係冇上堂, 唔知佢要做乜. 講真, 番完八個鐘工再上 lecture, 想唔訓都好難, 尤其係的野識的唔識的, 佢講我識個的, 我悶到訓左, 到佢講我唔識個的, 都訓著左啦... 放工, 支力!

就搬得, 不過就未得閒 arrange 的野, 見到咁多野就煩, 都唔知點拾我啦. 又唔知搵邊間 removal 好喎, 要平靚正!! 算啦, 不如自己搬可以洗少的錢, 財赤丫嘛, 不過, 自己知自己事啦, 一陣又整親... 就大件事喇. 不過真係冇錢... 點解會咁窮架!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home